Czym się zajmuję?
Tworzę wysokiej jakości treści. Są to głównie przepisy, których jestem autorem i które są inspirowane moimi podróżami (zarówno po świecie rzeczywistym, jak i wirtualnymi). Swoje potrawy sam fotografuję i przygotowuję do zdjęć. Ponadto piszę również recenzje i relacje z miejsc, w których można smacznie zjeść lub które warto odwiedzić. Podróże, obok kulinariów, to moja największa pasja, więc na blogu nie brakuje do nich odniesień. W przyszłości planuję poszerzyć treści bloga o szeroko rozumiany lifestyle i kanał wideo. Więcej na stronie o mnie.
Nie tylko food²
Poza moim blogiem jestem współautorem portalu Codzisw.menu, na którym wraz z grupą niezwykle utalentowanych blogerów tworzymy przepisy na każdy dzień tygodnia. Naszym partnerem jest marka DUKA. Ponadto od trzech lat jestem autorem cyklu Śniadanie Tygodnia, który przygotowuję dla marki Netto. Swoje przepisy publikowałem również w magazynie internetowym Let’s Travel, Dolnośląskim Magazynie Kulinarnym Kocioł i e-bookach wydanych przez Codzisw.menu wraz z marką DUKA. Jestem również współautorem Wrocławskiej Książki Kucharskiej, która została wydana w czerwcu 2016 r. Ponadto współpracuję również z Burda Food Center, Studio Kulinarne Browar Mieszczański oraz Studio Kulinarne Cookiness, gdzie prowadzę warsztaty kulinarne.
Blog w liczbach, bo wszyscy lubimy cyferki
Bloga food² założyłem 8 lat temu, w lutym 2014 roku. Od tego czasu zbiera on rzesze wiernych czytelników, których liczba stale rośnie. W 2021 roku odwiedziło go 363 tysiące unikalnych użytkowników, co przełożyło się na 650 tysięcy odsłon. W rekordowym miesiącu — marcu 2021 blog zanotował 40 tysięcy UU i 70 tysiący PV. Stali bywalcy stanowią około 15% czytelników i w dużej mierze to oni najchętniej komentują treści — ponad 10 tysięcy komentarzy. Najliczniejszą grupą czytelników (39%) są osoby w wieku 24-35 lat, z czego aż 83% czytelników to kobiety. Statystyki Google Analytics dostarczam na życzenie. Fanpage na Facebooku liczy ponad 10 tysięcy polubień. Ponadto blog jest aktywnie promowany na Instagramie, gdzie liczba obserwujących wynosi ponad 3 tysiące.
Nagrody, wyróżnienia i osiągnięcia
- W kwietniu 2014 roku zostałem nagrodzony pierwszym miejscem w konkursie dla blogerów Fusion w kolorach #omnomnom. Mój przepis na Sałatkę Londyn-Tokio ukazał się w magazynie interaktywnym SMAQ.
- Już dwukrotnie w 2015 roku i 2016 roku zostałem wyróżniony w konkursie Blog Day organizowanym przez Pasaż Grunwaldzki jako jeden z pięciu najlepszych blogerów kulinarnych na Dolnym Śląsku.
- W czerwcu 2016 r. mój przepis został wydany we Wrocławskiej Książce Kucharskiej.
- W listopadzie 2016 r. wspólnie z Codzisw.menu i marką Duka wydaliśmy broszurę pt. „Kulinarna rozgrzewka przed zimą”.
- W marcu 2017 r. prowadziłem pokaz gotowania na żywo w Pasaż Grunwaldzki.
- W czerwcu 2017 r. prowadziłem pokaz gotowania podczas Vegan Food Festiwal pt. Umami, piąty element.
- W sierpniu 2017 r. podczas Wrocławskiego Bazaru Smakoszy uruchomiłem swoją Roślinną Pop-Up Restaurant.
- W listopadzie 2017 r. w Hotelu Medical Sensus w Polanicy-Zdroju wraz z Katarzyną Soczyńską stworzyłem kolację w ramach akcji Gęsina na Świętego Marcina.
- W czerwcu 2018 r. podczas festiwalu Europa na Widelcu we Wrocławiu prowadziłem pokaz kulinarny dla Burda Food Center.
- W sierpniu 2018 r. prowadziłem warsztaty podczas Pikniku Sąsiedzkiego organizowanego przez Samorząd Starego Miasta i Przedmieścia Świdnickiego.
- W lipcu 2019 r. prowadziłem pokaz kulinarny podczas Pejzaży Qlinarnych Polanicy.
Obecność w mediach
- W marcu 2016 r. jeden z moich przepisów ukazał się na łamach Gazety Wyborczej.
- W czerwcu 2016 r. brałem udział w audycji Hamburger na Śniadanie w Radio Wrocław.
- We wrześniu 2016 r. brałem udział w audycji w Radio LUZ.
- W październiku 2016 r. byłem gościem programu Pod Wieczór w lokalnej telewizji Echo24.tv, gdzie gotowałem na żywo dla widzów (fragment programu z moim udziałem do zobaczenia tutaj).
- W grudniu 2016 r. brałem udział w audycji Hamburger na Śniadanie w Radio Wrocław.
- W marcu 2017 r. jeden z moich przepisów ukazał się w magazynie Mistrz Branży.
- W kwietniu 2017 r. w serwisie WP Kuchnia ukazał się artykuł o mnie: Facet w kuchni.
- W maju 2018 r. wraz z Mobile Vikings prowadziłem kampanię Podłącz się! aktywizującą seniorów w sieci.
- W listopadzie 2018 r. mój przepis na Tort Piernikowy ukazał się w magazynie Olivia.
- W listopadzie 2019 r. moje przepisy oraz zdjęcia (w tym okładka) ukazały się w magazynie Durszlak.
- W grudniu 2020 r. mój przepis na Pierogi Makówki ukazał się w magazynie Olivia.
Zaufali mi
Dotychczas współpracowałem z następującymi markami:
Netto — w latach 2015-2018 prowadziłem na fanpage’u na Facebooku stały cykl pt. Śniadanie Tygodnia. W ramach tej współpracy przygotowywałem zdjęcia, przepisy oraz grafiki. Wspólnie organizowaliśmy również konkurs. W latach 2017-2018 prowadziłem dla marki kampanię promującą Półkę Zdrowia. Moje przepisy znajdują się na stronie marki Netto. | |
Duka — patronat portalu Codzisw.menu w latach 2016-2018 r. W ramach współpracy przygotowywałem przepisy oraz zdjęcia produktowe. W listopadzie 2016 r. wydaliśmy wspólnie broszurę pt. „Kulinarna rozgrzewka przed zimą”. Dla marki Duka wykonywałem również zdjęcia reklamowe do gazetek, na stronę internetową i do Social Mediów. | |
Samsung — Ambasador marki Samsung kwiecień-maj 2021. W ramach współpracy m.in. promowałem kuchenki mikrofalowe na Instagramie. | |
patelnie-tytanowe.pl — recenzja patelni WOLL Cookware w marcu 2020 r. | |
Jemy na stadionie — promocja wydarzenia w SM w październiku 2019 r. | |
Wrocław Business Run — promocja wydarzenia oraz akcji charytatywnej „Pomagam bardziej w SM we wrześniu 2019 r. | |
Midea — recenzja wyciskarki wolnoobrotowej we wrześniu 2019 r. | |
Eisberg — promocja marki na Instagramie (w relacjach oraz post) w czerwcu 2019 r. | |
Uncle Ben’s — Wpis sponsorowany: Arroz con verduras y atún a la parrilla w lipcu 2018 r., konkurs na Facebooku oraz zdjęcie i przepis na stronie marki na Facebooku. | |
Arla Apetina — Wpis sponsorowany: Bułgarska banica z serem śródziemnomorskim, szpinakiem i oliwkami w maju 2018 r. Przepisy, zdjęcia oraz filmy video z produktami marki na stronie apetyczneinspiracje.pl. | |
Kujawski — zdjęcia reklamowe dla marki promujące akcję Przepisy z Szuflady z wykorzystaniem produktów od listopada 2017 do maja 2018 r. | |
Mobile Vikings— Udział w kampanii Podłącz się! aktywizującą seniorów w sieci w maju 2017 r. | |
Impel — Artykuł ekspercki na blogu klienta: Kasza na 3 sposoby w marcu 2018 r. | |
ITAKA — Wpis sponsorowany na blogu: 10 rzeczy, które każdy foodie musi zrobić w Madrycie w styczniu 2018 r. | |
Davidoff Café — wpis sponsorowany na Facebooku w grudniu 2017 r. | |
Max Burgers — Konkurs dla czytelników bloga na Facebooku w sierpniu 2017 r. | |
Goclever — Recenzja robota kuchennego Kitchen Mate w sierpniu 2017 r. | |
Wood for Food — Współpraca w zakresie wykorzystania produktów firmy w fotografii (od lipca 2017 r.) | |
MrChef — recenzja produktu w czerwcu 2017 r. | |
Knorr — Wpis sponsorowany w lutym 2017 r. | |
Sesje zdjęciowe z wykorzystaniem produktów marki Homla, grudzień 2016: 1 i 2. | |
Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna — relacja z wizyty studyjnej na szlaku kulinarnym Opolski Bifyj (październik/listopad 2016 r.). | |
Tommy Cafe — wpis sponsorowany we wrześniu 2016 r. Konkurs na FB w lutym 2017 r. | |
Krajowa Rada Drobiarstwa Izba Gospodarcza — wpis sponsorowany w lipcu 2016 r. | |
Frisco — wpis sponsorowany w lutym 2016 r. | |
Gruszka i Pietruszka — unikalna skrzynka produktów z dostawą pod dom wraz z moimi autorskimi przepisami w sierpniu 2016 r. | |
Fajnapka — konkurs na fanpage’u w styczniu 2016 r. | |
Westwing — wpisy sponsorowane w grudniu 2015 r., styczniu 2016 r. i lutym 2016 r. | |
Restaurant Week — byłem ambasadorem festiwalu podczas edycji: jesień 2015, wiosna 2016, jesień 2016, wiosna 2017, jesień 2017, wiosna 2018 — I i II. W ramach współpracy prowadziłem również wydarzenia towarzyszące: warsztaty kulinarne oraz panel dyskusyjny. | |
Wrocławski Bazar Smakoszy — patronat blogerski nad wydarzeniami specjalnymi i podczas organizowanych festiwali. |
Co jestem w stanie zrobić?
- Przygotować dla Ciebie i Twojej firmy jedyny w swoim rodzaju wpis, np. konkurs, recenzję czy artykuł sponsorowany z lokowaniem produktu.
- Przeprowadzić degustację menu oraz sesję zdjęciową dla restauracji.
- Stworzyć unikalny przepis wraz ze zdjęciami.
- Umieścić na blogu baner z reklamą (oczywiście związaną z tematyką bloga).
- Poprowadzić warsztaty kulinarne.
- A także wiele innych! Jeśli masz fajny pomysł na współpracę, to śmiało do mnie napisz na adres hello@food2.pl.